Olivier François, a Fiat márka vezérigazgatója elmondta, hogy a siker titka az, hogy hűségesek maradjunk a cég alapvető értékeihez, és sikeresek legyünk akkor is, ha korlátozott költségvetéssel kell dolgoznunk.
Az európai járműbiztonsági szervezet, az Euro NCAP a Fiat Ducatót, amely számos lakóautó-gyártó által választott alapjármű, 2022 legbiztonságosabb kisteherautó minősítésével tüntette ki
Egy Olaszországból érkezett friss jelentés szerint a megfizethető árú Fiat Panda gyártása 2026-ig egészen biztos, hogy nme fog megszűnni. Ez kb. az az időszak lesz, amikor az olyan cégek, mint a Stellantis, egyértelműen átállnak az elektromos járművek gyártására.
Bár a Fiat jelenléte az Egyesült Államokban elenyésző, az olasz autógyártó a brazil piacon nagyon is sikeres. Brazíliában az egyik legnépszerűbb modell a nemrégiben bemutatott Fiat Pulse, egy kompakt crossover, amelyet hamarosan Abarth-jelvénnyel is kínálni fognak a márka első nagy teljesítményű SUV-jaként
Az elektromos Fiat 500e nem rokona a hagyományos benzines 500-asnak, amely már elég rég óta jár az utakon. Először is 60 mm-rel hosszabb, és legalább ennyivel szélesebb is elődjénél.
A JDM kategória piaca az USA-ban nagyobb lehet, mint valaha, mivel az olyan autók, mint az R34 Nissan GT-R forgalmazása is legálissá vált 2022. februártól az USA-ban.
Az új elektromos Fiat 500-as kisautó újabb és újabb díjakat zsebel be 2022-ben, ezúttal az „Év elektromos kisautója” címet szerezte meg a Cégautó kategóriába
Melyik a legolcsóbb elektromos autó, amit ma megvásárolhatunk? Ha hinni lehet a pletykáknak, a válasz erre a kérdésre hamarosan „az új Fiat Panda” lesz, mivel a Stellantis a virágzó elektromos autó-piac árban legalsó szegmensét célozta meg.
A Fiat, Peugeot, Citroёn, Opel és Jeep márkákat Oroszországban gyártó és értékesítő Stellantis autógyár már idén februárban megkezdi a helyi gyártású könnyű haszongépjárművek exportját Nyugat-Európába.
A közelmúltban már a Stellantis is megerősítette a vadonatúj szubkompakt modellt, amely az Opel Mokkával közös platformra épül. A Punto rég várt utódja tehát már egy francia alapokon nyugvó B crossover lesz Fiat Uno néven.
A Stellantis cég 11 együttműködő robotkart (kobot) telepített az olaszországi torinói Mirafiori gyárba, hogy automatizálja az új elektromos Fiat 500-as összetett összeszerelési-műveletét és a minőségellenőrzést.
A Stellantis főnöke, Carlos Tavares a cég első kereskedési évéről elmélkedett, 12 hónappal a Fiat Chrysler Automobiles és a Groupe PSA egyesülése után.