A Fiat 500C Cabrio vizuális frissítést kapott az Irmschertől, de csak 200 darabos korlátozott darabszámban elérhető
2022.08.25
Az Irmscher tuning cég eddig főleg az Opel modellek tuningolásáról volt ismert, de a németországi székhelyű cég a közelmúltban jelezte, hogy érdeklődést mutat a Fiatok iránt, köztük a teljesen elektromos 500-as és az Ulysse/Scudo furgonok iránt is.
A tuning cég most a Fiat 500C modellt varázsolta át, azonban ez a széria
csak 200 darabos korlátozott darabszámban érhető el a rajongók számára.
A különleges Fiat 500C első példánya az Autohaus König csoport Irmscher gyártóüzemében készült el Remshaldenben. A legszembetűnőbb módosítás a 17 hüvelykes, 10 küllős Turbo Star kerekeken vehető észre, amelyek kéttónusú kivitelben készülnek.
Az utángyártott kerekek bézs árnyalatai illeszkednek a hűtőrácson lévő matricacsomaghoz és az Irmscher feliratú profilhoz. Az
500C vászontetőjéhez is passzolnak, ellentétben a sötétkék árnyalattal és a sötétre színezett hátsó ablakokkal. A tuning cég szerint
a Fiat 500C „Sail by Irmscher” fedőnevű szériájának mind a 200 darabja ebben a konfigurációban érkezik.
A modell referenciái az 500-as gyárilag felszerelt
Riva és
Yachting változataira emlékeztetnek, sőt, a tuningolt modellek egy része „fabetétes” műszerfalat is kap majd.
A belső módosítások között szerepel egy központi kartámasz, új padlószőnyegek, új, finom bőrrel kárpitozott fejtámlák „Sail Edition” felirattal, valamint egy sorszámozott tábla, amely mindig emlékeztetni fogja a jármű tulajdonosát a tuning széria korlátozott darabszámára.
A modell a DolceVita zászlóshajó alapjaira épült, amely a felszereltséget tekintve minden finomságot magába foglal. A motorháztető alatt a 2020-ban bemutatott, -lágy-hibrid, 1,0 literes FireFly háromhengeres motor található, amely mára az egyetlen hajtáslánc opció Európában. A motor így 51 kW / 70 LE teljesítményt és 92 Nm nyomatékot produkál, ami még egy városi járműhöz képest sem hangzik soknak.
A normál 500-ashoz hasonlóan a vászontetős 500C is régóta létezik már. 2009-ben mutatták be először, majd 2016-ban megújult, 2020-ban pedig lágy-hibrid hajtáslánccal egészült ki.
Annak ellenére, hogy tavaly óta kapható a vadonatúj
500C EV is, a Fiat továbbra is a régi 500C-t kínálja olcsóbb ICE-hajtáslánc alternatívában, mivel
a speciális kiadások még mindig jobban érdeklik a vásárlókat.
Itt válogathatsz a készleten lévő Fiat modellek közül:
Forrás: Carscoops