A Fiat első, 100 %-ban elektromos (EV) modellje ötvözi a klasszikus vonalakat a legújabb technológiával és akár 320 km hatótávolsággal. A Fiat most elkezdte beárazni az egyes modelleket a különböző európai piacokra.
Mint ahogy arról már korábban beszámoltunk, a Fiat Európában már 2019 decemberben kivonta a kínálatából a 124 Spider modellt, ám Japánban még akadt raktáron néhány példány.
A Fiat bejelentett egy új partneri megállapodást, amely együttműködés alapján a teljesen elektromos 500e tulajdonosai a jövőben pénzt takaríthatnak meg a töltések során.
Mint tudjuk, 2019. december óta húzódik már a Fiat-Chryslet és a Peugeot csoport egyesülési folyamata. Most úgy tűnik, hogy a felek elfogadták azt a közös jelvényt, amely a tervek szerint 2021-ben létrejövő új vállalat emblémája lesz.
Az idei év egyfajta átrendeződést mutatott a gépjármű értékesítési piacon. A gyártók elkezdtek egymással tárulni, hogy egyre jobb eredményeket mutathassanak fel szén-dioxid-kibocsátási szempontból, vagyis hogy kevesebb legyen az EU felé fizetendő bírság.
A Fiat tervezői egyszerűsítették a kis Tipo karaktervonalait, így született meg a végeredmény, a Fiat Tipo Cross – a terepre tervezett kompakt kisautó.
Úgy néz ki, hogy a PSA és a Fiat Chrysler egyesülési folyamatát az EU trösztellenes felügyeleti szervei is jóváhagyhatják – közölte a Reuters az ügyhöz közelálló forrásara hivatkozva.
Már régóta nem titok, hogy a Fiat váltani szeretne, mivel nem gazdaságos csak és kizárólag kicsi városi autókra építeni a portfoliót. Ezúttal úgy tűnik, ha már búcsúzni kell a kis modellektől, a Fiat megpróbált mindent beleadni.
A Fiat bővítette az elektromos 500e típusválasztékát. A 95 lóerős és 23,7 kWh-s akkuval felszerelt alapmodell Action néven érkezik, míg a Trepiuno a 3 oldalajtós kivitelével lehet népszerű.
A Fiat nemrég dobta piacra az elektromos 500-ast, 1 évvel azután, hogy Genfben bemutatták a 600-as Centoventi koncepció modelt. Most pedig a megújított 126-osról szivárograk ki fényképek.
A Fiat-Chrysler csoportnál a megalakulásuk óta az autókat úgy tervezik, hogy olyan egyedülálló szabadságérzetet teremtsenek, amelyet az emberek még soha nem tapasztaltak. Lényegében ezek a járművek a változások eszközei, amelyek lehetővé teszik az emberek számára a szabad mozgást és lehetőséget a saját útjuk megtalálásához.
Az EU monopóliumellenes szabályozó testülete 2021. február 2-ig hozza meg végső döntését arról, hogy engedélyezik-e a Fiat-Chrysler és a francia PSA (Peugeot csoport) egyesülését - derült ki az Európai Bizottság honlapján található legfrissebb közleményből.
Mint ismeretes, a kedvelt Fiat 500-as új generációja ma már csak elektromos változatban készül. A Fiat most megerősítette, hogy 2021-ben érkezhet a kényelmesebb beszállást lehetővé tevő három-oldalajtós kivitelű 500e.
A Fiat egyik legnépszerűbb modellje - a Panda - 1980-ban gurult le a gyártósorról, és már 40 éve töretlen a piaci sikere. Ezalatt a négy évtized alatt a Pandák 3 gerenerációjával ismerkedhettünk meg, melyek közül a legújabb 2011-ben mutatkozott be.
A Fiat Chrysler Automobiles (FCA) és a Peugeot csoport (PSA) engedményeket ajánlott fel az EU monopóliumellenes aggályainak megoldására a világ negyedik legnagyobb autógyártójának létrehozására vonatkozó tervük miatt - derült ki az Európai Bizottság felé benyújtott legfrissebb beadványukból.
Nagyon lassan zajlanak a két óriásvállalat egyesülési tárgyalásai, amit tovább nehezít a koronavírus-helyzet is. Most olyan hírek kerültek napvilágra, miserint néhány igen fontos részleten változtattak a felek, hogy a megállapodás igazodjon a kialakult új helyzethez.
A koronavírus-járvány okozta gazdasági visszaesés világszerte komoly gondot jelent az autóiparban és az autókereskereskedelemben egyaránt, azonban Európában van néhány olyan modell, amelyek iránt egyáltalán nem csökkent a kereslet az elmúlt hónapokban.