Új karosszériát és műszerfalat is kapott a Fiat Toro pickup legújabb generációja

2021.05.02
A kishaszonhépjárművek piaca továbbra is gyors ütemben növekszik dél-Amerikában, a FIAT márka piacvezetővé vált több országban, pl. Brazíliában is.

A Fiat Strada pickup Brazlíliában a legnépszerűbb jármű lett az elmúlt években. A második legkelendőbb pickup a Toro, amelyből a 2016-os bevezetése óta már több mint 300 ezer darabot adtak el.



A Fiat Toro legújabb (2022-es generációja számos frissítésen esett át. A 2022-es modellt négy különböző kategóriában pofozták át: Tervezés, teljesítmény, csatlakoztathatóság és technológia..

A 2022-es Fiat Toro különböző hűtőrács kialakításokat kínál a különféle felszereltségi szintekhez, és minden berendezésnek megadja a maga egyedi karakterét. Mindegyik rács kialakítása félkövér F-I-A-T szöveget tartalmaz a rács közepén, az új FIAT zászló pedig a rács alsó sarkában helyezkedik el.



A rács átalakítása csak az első lépés volt. A Ralph Gilles által vezetett FIAT tervezőcsapat átalakította a motorháztetőt, az első burkolatot is, továbbá a külső világítást LED-esre frissítette, mindezhen túl teljesen új kerekeket tervezett a 2022-es modellhez.

A Toro-ban egy teljesen átalakított belső tér fogadja a jármű utasait a legújabb technológiákkal. Egy új, 7 hüvelykes, teljes digitális kijelző az alapfelszereltség része. A digitális klaszter három különböző megtekintési profilt kínál, és lehetővé teszi a különböző járműinformációk megjelenítését, így például a jármű állapotát, utasításait, figyelmeztetéseit, az utazás beállításait, a teljesítménybeállításokat (az új 1,3 literes turbófeltöltős motorral rendelkező modellek esetében), amelyek tartalmazzák a lóerőt, a nyomatékot , boost és G-force információkat, valamint az új Advanced Driver-Assistance Systems (ADAS) információit is. Különleges színekkel és egyedi betűtípusokkal ellátott, exkluzív képernyők is rendelkezésre állnak a 4 × 4 és a Sport változat esetében.



Ezenkívül egy új, 10,1 hüvelykes Uconnect 5 érintőképernyőt is kapott, amely a Ranch és az Ultra modellekhez is elérhető. A 10,1 hüvelykes Uconnect rendszer függőlegesen jelenik meg. Az új információs rendszer csatlakozik a szokásos 8,4 hüvelykes Uconnect 5 rendszerhez, amely az elmúlt évben debütált a Toro-n. A járművön belüli WiFi-t lehetővé tette a partnerség a TIM Brasil céggel, amely a 4G lefedettség vezetője Brazíliában.

Az 1,8 literes, soros négyhengeres E.torQ soros motor visszatért, de ez csak a belépő szintű Endurance változatnál választható, 135 lóerőt ad le és rendelhetjük akár 5-fokozatú kézi, akár 6-fokozatú automata váltóval is.

A 2022-es Fiat Toro legnépszerűbb változata a turbófeltöltős 1,3 literes „Firefly” soros négyhengeres motorral kerül forgalomba, ez 185 lóerőt produkál 5750 fordulat / perc fordulatnál és 270 Nm nyomatékot kínál etanollal, illetve ebből körülbelül 5 lóerőt veszít, ha benzinnel járatjuk.



A turbófeltöltős 1,3 literes motor az Aisin hatfokozatú automata váltóval együtt rendelhető.



Van egy opcionális 2,0 literes Multijet II turbódízel négyhengeres változat is, amely egy ZF 9-fokozatú automata sebességváltóval kerül forgalomba. A dízel modellek négykerék-meghajtást (4 × 4), dombról történő leereszkedés-szabályozást (HDC), forgattyúház-védelmet és integrált első lökhárító csúszólapot is tartalmaznak. A 2,0-s dízel verzió 170 lóerőt kínál..

Kapcsolódó videó:




Forrás: Mopar Insiders

Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk