Új chat-kapcsolat a Fiat vezetőivel a Fiat 500E modellel kapcsolatos kérdésekben
2020.05.18
A Fiat egy teljesen új, az ügyfelek felé sokkal „személyesebb” kommunikációs stratégiát dolgozott ki, melynek célja a gyártó és a tulajdonosok közötti kapcsolat egyszerű, hatékony és azonnali megszervezése.
Az ebben a stratégiában alkalmazott első ilyen eszköz a
„Csevegj a Fiat-tal”, egy folytatólagos videó sorozat, amelyben a Fiat vezetői, többek között pl.
Luca Napolitano, a EMEA Fiat & Abarth márkák vezetője közvetlenül válaszol az új
Fiat 500E iránt érdeklődő potenciális ügyfelek kérdéseire. Az új
Fiat 500E modellel kapcsolatban indított csevegéssel az volt a
Fiat szándéka, hogy részletesebb visszajelzéseket kaphassanak a
Fiat új „teljesen elektromos” modelljével kapcsolatban.
A
„Csevegj a Fiat-tal” videókat a
Fiat a saját YouTube-csatornáján teszi közzé, ezt a linket okostelefonunkon keresztül is folyamatosan nyomon követhetjük. Az egyes új videókat havonta folyamatosan teszik közzé, amelyekben a
Fiat megpróbál válaszolni az általános érdeklődésre számot tartó kérdésekre, az új elektromos
Fiat 500E modellel kapcsolatosan.
A
„Csevegj a Fiat-tal” induló videója 2020. április 21-én került ki, ebben a
Fiat három olyan kérdést választott, amelyekről úgy gondolták, hogy a tulajdonosok vagy érdeklődők széles köre szempontjából egyértelműen relevánsak lehetnek.
A tárgyalt témák érintik a gépkocsi-választékot, az új sorozat árképzését és a végfelhasználók felé történő kiszállítás céldátumait. A kérdéseket három ország - Németország, Franciaország és Olaszország - tulajdonosai által feltett kérdések közül választották ki.
A jelen cikk írásakor felkerült legfrissebb videó által tárgyalt kérdés:
Hogy tölthetjük fel a Fiat 500E-t?
Az új
Fiat 500E-hez kapcsolódó kommunikáció az első az autóiparban. Ez egy speciális csatorna az új
Fiat 500E potenciális ügyfelei számára.
Az új kommunikációs rendszer a
LivePerson szabadalmaztatott technológiáján alapul, amely egyesíti a különböző üzenetküldő platformokat, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy hozzáadott értéket képviselő beszélgetéseket indítsanak és folytassanak a végfelhasználókkal.
Forrás: Fiat-Chrysler Automobiles