Itt az új Fiat 500L – ráncfelvarrás különösebb látszat nélkül

2017.06.02
Mivel az 500L már öt éves, épp ideje volt alávetni egy komolyabb ráncfelvarrásnak. A gyártó szerint az alkatrészek 40%-a teljesen új, bár ebből kívülről vizsgálva nem sok minden látszik.


Az új 500L-t teljesen új lökhárítókkal szerelték fel, hangsúlyosabb első légbeömlőket kapott, némileg átrajzolták a hűtőmaszkot, egyszóval csupa olyasmit módosítottak, amit szinte minden gyártó egy modellfrissítéskor változtatni szokott. Emellett új mintát kaptak a felnik, és a dekorációk is a belső térben, viszont azt azért nehéz lenne ráfogni az új 500L-re, hogy tökéletesen megújult volna.


Az 500L Cross 2,5 centivel magasabb, mint a többi, és többféle hajtáslánc-üzemmódot kínál. A motorválasztékon szinte nem is érezhető a megújulás, a jól ismert Fiat motorokkal lesz kapható az új 500L és L Living is. A benzinmotor-választék az 1,4 literes 95 lóerős négyhengeressel kezdődik, a 900-as, 105 lóerős turbós kéthengeressel folytatódik, a csúcskategóriát pedig egy 1,4 literes turbómotor 120 lóerős változata jelenti. Dízelmotorból kétféle van, 1,3 literes 95 lóerős, valamint egy 1,6 literes 120 lóerős.


Természetesen a fedélzeti számítógépet is aktualizálták: egy 7 hüvelykes érintőképernyőn át kommunikál a Uconnect rendszer, amelyet más Fiat modelleknél már megismerhettünk, és persze Android Auto és Apple Carplay kompatibilis.



Kapcsolódó videó:




Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk