A Stellantis UK elindította az új Drop (RED) kampányt

2023.03.14
A Stellantis gigavállalat a Saatchi & Saatchi London ügynökség segítségével elindította a Fiat, az Abarth és a Jeep márkák, valamint a (RED) AIDS-jótékonysági szervezet közös reklámkampányát.

A ‘LOOKS GOOD. DOES GOOD!’ (Jól néz ki, jót tesz!) elnevezésű kampány kifejezetten az új, elektromos 500 (RED) modellre lett kihegyezve.

A kampány a digitális térben, elsősorban a közösségi oldalakon indult el, és Leo Burnett kreatív koncepciójára épül. Merész tipográfiát és hősképeket használ, ahol a Fiat 500 (RED) kerül a reflektorfénybe, amely – ahogy a kampány szlogenje is megfogalmazásra került - jól néz ki, de ugyanakkor tényleg jó célt is szolgál, köszönhetően a FIAT és a (RED) AIDS-jótékonysági szervezet hosszú távú együttműködésének.

A (RED) elnevezésű szervezet az AIDS és a járványok terjedését elősegítő körülmények, igazságtalanságok ellen küzd. A (RED) segítségével összegyűlt összes pénzzel olyan életmentő programokat támogatnak, amelyek az egészségügyi dolgozókat segítik, valamint támogatják a teszteléseket, a kezeléseket és az arra rászorultak számára gondozást biztosítanak. A Stellantis márkák, vagyis a FIAT, a Jeep és a RAM is elkötelezték magukat, hogy 2021 és 2023 között legalább 4 millió dollárt adományoznak a globális alap számára.



Damien Dally, a FIAT és az Abarth ügyvezető igazgatója így nyilatkozott: „A Fiat 500 (RED) modellünk nemcsak a globális egészségügyi vészhelyzetek elleni küzdelemhez járul hozzá, hanem ikonikus stílusáért és vezetési dinamikájáért továbbra is iparági díjakat nyer. Szórakoztató és praktikus, tökéletes a városi forgalomban való haladáshoz, de jelentős, akár 330 kilométeres (WLTP) hatótávolságot is kínál – ez a legnagyobb elérhető hatótáv a mai elektromos városi autók között a piacon. Izgatottan várjuk, hogy elindíthassuk ezt a teljesen elektromos Fiat 500 (RED) kampányt, amely népszerűsíti a FIAT és a (RED) partnerség által végzett közös munkát.

A márka európai teljesítményéhez igazodva ez az együttműködés rávilágít a FIAT márka ambícióinak fejlődésére, a BEV (akkumulátoros elektromos jármű) modellel pedig egy kiváló célt ad a FIAT stílus és érték tekintetében régóta fennálló hírnevéhez. A videó egy klasszikus autós helyszín felismerhető idilli tájait idézi, ahol elektromos töltést alkalmaznak, hogy kiemeljék: az új Fiat 500 (RED) igazán jól néz ki, de jó célt is szolgál, továbbá a társasági életben a Fiat 500 (RED) hős-ábrázolásához egyszerűen csak a következő feliratokat írták: „drop (RED) gorgeous (csepp (RED), ami gyönyörű)” és „small car, BIG impact (kis autó, NAGY hatás)”.



Scott Bradley, a Saatchi & Saatchi kreatív igazgatója szerint:A FIAT lehet, hogy klasszikus márka, de azt akartuk, hogy ez a kreatív kampány egy teljesen modern közönséghez szóljon. Stílusos önkifejező közönségünk van, akik szeretnének jól kinézni, de tudatosan választanak és vásárolnak. Ennél a munkánál úgy döntöttünk, hogy a dolgok élesek, egyszerűek és lényegre törőek maradjanak – a (RED)-del kötött partnerség a FIAT-ot prémium márkává emelte, amely előremutató és tudatos is egyben.

A most megrendelhető Fiat 500 (RED) kiadások ára az Egyesült Királyság területén 28 195 angol fonttól kezdődik. Ez az ár tartalmazza a kárpitozott szövet üléseket (vörös) részletekkel, (vörös) festett műszerfallal, tükörborításokkal, egyedi kormánylogóval és (vörös) részletesen díszített első hűtőráccsal, valamint 16”-os könnyűfém (vörös) kerékaggyal. A teljesen elektromos 500-as kabrió egyben az egyetlen négyüléses kabrió is a szegmensében.

Itt válogathatsz a jelenleg készleten lévő Fiat modellek közül:


Forrás: LBB Online
Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk