A Stellantis bejelentette a 2023 januárjától hatályos irányítási struktúráját
2022.11.10
A Stellantis gigavállalat 2023. januárjától olyan struktúrát hoz létre, amely integrálja a több kiskereskedői kapcsolattartási pontot, egyszerűsíti a szabályzatokat és eljárásokat, valamint javítja a kommunikációt, miközben megőrzi a megfelelő márkák integritását.
Prémium márka szervezet – ez az új részleg fogja össze majd a két prémium márkát, az Alfa Romeót és a DS Automobilest. Ez biztosítja majd a cégnél a következetességet ezen márkák ügynökségi modelljének fejlesztésében a következő évtől, és azt is, hogy ezen ügyfelek igényeit hatékonyabban tudják majd kielégíteni.
A mainstream márkák – a Citroën, a Fiat & Abarth, a Jeep, a Peugeot és az Opel különálló szervezetek maradnak.
Hálózati műveletek – ez az új részleg egyesíti januártól az értékesítési és a járműáramlási funkciókat, és egy új, több márkára kiterjedő regionális struktúrát is megvalósít ezen öt fő márka számára. A cél az összetettség csökkentése, a programok és szabályzatok egyszerűsítése, valamint a kiskereskedő partnerekkel folytatott kommunikáció színvonalának és következetességének növelése.
Ügyfélélmény – ez a Csoport irodai funkciója lesz, amely az összes Márkánkra irányuló erőfeszítéseket összpontosítja majd az ügyfelek élményének javítására.
Csoportirodák – ezek már most is működnek az ügyfélkezelés, a B2B, a haszongépjárművek, a hálózatfejlesztés, az alkatrészek és szerviz, a pénzügyek, a kommunikáció és a rendezvények, valamint a használt járművek területén.
A prioritások a következők:
- Létrehozni egy olyan struktúrát, amely integrálja a több kapcsolattartási pontot egy egyszerű, világos regionális támogatási struktúra felé.
- A döntéshozatal felgyorsítása és javítása;
- Az átláthatóság javítása;
- Az irányelvek és eljárások egyszerűsítése – könnyebbé tenni a Stellantis céggel való munkát.
- Javítani a kommunikációt az összes funkció között – csökkentve a ma létező többrétegűséget.
- Fenntartani a Márkák integritását, ugyanakkor biztosítani a közös keretet a több franchise kapcsolattal rendelkező partnerek számára.
Paul Willcox, a brit csoport ügyvezető igazgatója a következőket mondta: „
Az elkövetkező években jelentős villamosított termékekkel kapcsolatos offenzívánk lesz, ami jóval megelőzi az Európai Unióban ls az Egyesült Királyságban a zéró kibocsátású járművekre vonatkozó mandátumot. A tevékenységeink új irányítási struktúrája felkészít bennünket a jövőre, és kiaknázza fő erősségeinket. Jelentős lehetőségeket látunk kiskereskedelmi partnereink számára a világos stratégiai irányvonalú átalakítás révén.”
Itt válogathatsz a készleten lévő Fiat modellek közül:
Forrás: Stellantis Media