A Fiat villám ihlette térképekkel reklámozza az elektromos járműveket

2022.06.05
A Fiat az égi áldásból merített ihletet legújabb elektromos autó-kampányában, amikor a villámok által keltett jellegzetes elágazási vonalakat egy GPS-térképhez hasonlítják.

A Fiat 500e már elérhető változatát egy nagyobb elektromos kisülésbe ágyazott sárga csíkként emelték ki a kampányban, s ezt a következő jelmondattal egészítették ki: „”Új elektromos Fiat 500. 320 km-es hatótáv egy tisztán elektromos meghajtással működő autóban”.



A Leo Burnett által megvalósított, stilizált természetábrázolás megpróbálja eloszlatni a fogyasztók azon aggodalmait, hogy a korlátozott akkumulátor-élettartam nem biztos, hogy elég ahhoz, hogy A-ból B-be eljussunk, különösen pl. egy olyan nagy országban, mint Brazília.

Vinicius Stanzione, a Leo Burnett™ kreatív alelnöke a következőket mondta: „Egy olyan ikonikus dizájnnal rendelkező autóhoz, mint az új Fiat 500e, olyan kampányra van szükség, amely minimalista és hatásos módon közvetíti ezt a vizuális kifinomultságot. Az utak grafikus formái és a villámok közötti egybeesés pedig tökéletes keverék a 320 km-es hatótáv bemutatásához, olyan dizájnnal, amelyet a Fiat 500e megérdemel.

Az új kampányt elsőként dél-Amerikán belül, Brazíliában indították el. A villámcsapások az elektromos járműgyártók alapvető eszközei az üzenetük közvetítésére, erre korábban is volt már példa, amikor a BMW és Arnold Schwarzenegger együttműködésében a görög mennydörgés istenét formázták meg a Super Bowl futamokon.

Itt válogathatsz a készleten lévő Fiat modellek közül:


Forrás: TheDrum.com
Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk