A Fiat legikonikusabb autója a következő évtizedben is magasan fogja lobogtatni az olasz zászlót
2025.01.01
A bizonytalan idők előtt álló vásárlók hajlamosak olyan vásárlási döntéseket hozni, amelyek eltávolítják vagy minimálisra csökkentik a bizonytalanságot az életükből, és ez csak az egyik probléma, amellyel a Fiat 500 szembesül a jövőre nézve.
A Fiat 500-as pl. Észak-Amerikában még soha nem tűnt el a márkakereskedések kínálatából, olyan népszerű, mint más piacokon, ahol a járművezetők a
kisebb járműveket részesítik előnyben, és ahol a szűk, macskaköves utcák gyakran szükségessé teszik ezen járművek használatát.
Az autógyártó már megerősítette, hogy
a következő generációs Fiat 500-as modell 2032-ben érkezik, és azt a Fiat híres torinói Mirafiori gyárában fogják gyártani. A Quattroroute szerint a Stellantis erős olaszországi gyártóbázis fenntartását tervezi, amelynek középpontjában Olaszország egyik legismertebb kisautója áll. Manapság sok autógyártó az „
építs ott, ahol eladod” ideológiát követi a gyártás terén, és a Stellantis is folytatni kívánja ezt a tendenciát.
Torinóból Szeretettel, És még sokáig
Mindenki sejtheti, hogy fog ez az egész végbemenni, mivel a Stellantis számára mostanában kicsit felpörögtek a dolgok. Jelenleg különféle kihívásokkal küzdenek, beleértve a termékkéséseket, a COVID-korszakból visszhangzó ellátási lánc problémákat és Carlos Tavares vezérigazgató hirtelen távozását a hónap elején.
A Quattroroute szerint
Jean-Philippe Imparato, a Stellantis kibővített európai régiójának nemrégiben kinevezett COO-ja szerint a Fiat 500 gyártása a 2030-as évekig a Mirafiori gyárban fog megtörténni, mivel az üzem a Fiat 500 szinonimája és identitásának része.
Imparato szerint
az üzemet 2025 végén az 500-as hibrid változatának gyártására átépítik, áthidalva a szakadékot a belsőégésű és az elektromos hajtásláncok között a bizonytalan vásárlók számára, akik esetleg a tisztán gáz- vagy a tisztán elektromos járművek között gondolkodnak.
Határozatlan ügyfelek és kaotikus idők
A Stellantis közelmúltbeli káosza közepette
Imparato azt állítja, hogy a vásárlók bizonytalanok abban, hogy most vásároljanak elektromos autót, vagy várjanak még. Míg a vásárlók továbbra is széles körben határozatlanok, a Fiat egyetlen elektromos kínálata, az 500e értékesítése szép lassan beindul, és a verseny által keltett nyomás komolyan megnőtt. A Quattroruote szerint Imparato azt mondta, hogy az elektromos járművek fejlesztésében történtek visszalépések, és a vásárlók nem egészen biztosak abban, hogy most
merre menjenek tovább. A gazdasági megfontolások, a változó szabályozások, valamint a gáz-, hibrid- és elektromos járművek versenyének növekvő elérhetősége több választási lehetőséget és több bizonytalanságot hagyott a vásárlóknak, mint amennyi ideális lenne az új termékek gyors piacra juttatásához.
Tim Kuniskis, aki az év elején hagyta el a Stellantis céget, most újra visszatért, hogy az USA-ban a RAM márka újonnan kinevezett vezérigazgatója legyen, Tavares távozását követően szinte azonnal. Kuniskis újbóli megjelenése az USA-ban lehetővé teszi, hogy a RAM márka olyan struktúrában működjön, amely a legjobb eredményeket eredményezi, és jelentős potenciált szabadít fel a régióban. A Stellantis jelenleg egy komoly megrázkódtatáson megy keresztül, és ezek még nagyon korai kijelentések – bár további részletek a következő hetekben várhatók a Stellantis terveinek jövőjéről.
Itt válogathatsz a jelenleg készleten lévő Fiat modellek közül:
Forrás: CarBuzz