Jozsi82 | 2018-11-14 19:04:17 |
Sziasztok! Van egy 2,3 Mjet 180 LE Ducato amin azt tapasztaltam hogy gázadáskor sivító hangot ad a vezérlés felöl. Nem megy el az erő,nem fogyaszt többet,nem ugrál a fordulatszám. Nagy megterhelés után járatom,hogy a turbo ne menjen gajra.Februárban kaptam a cégemnél azóta én járok vele.Minden szervize rendesen megvolt,most 46000 km-r van benne. Mi lehet a gond? | |
Tomi92 | 2018-11-03 10:54:12 |
Sziasztok !! Olyan problémám lenne hogy van egy fiat punto 1.2 benzines 2000 évjáratú autóm. A problémám az hogy nehezen indult a kocsi kicseréltem a gyertyákat és 1-2 napig jól működőt, rendesen indult. Utána másnap pedig nehezen indult felpörgött az alapjárat és amikor gázt adtam neki akkor csökkent a kocsinak az alapjárata rágatni kezdet és pufogót a kipufogó fekete füst jött ki és büdöset éreztem. Másnap be indítottam ès utána meg rendesen működött. Eltelt 2 hét utána megint ugyan ez a probléma volt amikor jöttem haza a munkából nehezen indult, akkor már tudtam hogy valami megint nem jó, ki álltam a parkolóból betedtem 1-be és utána 2-be és elkezdet rángatni nem volt benne erő és pufogót a kipufogó fekete füst jött ki és büdöset éreztem. Mi lehet a probléma, tudnátok nekem eben segíteni.!!! Üzenet | |
Sebi | 2018-08-22 22:53:03 |
Sziasztok! Dobozos Fiat Ducato 2000-es évjárat. Ti találkoztatok már olyannal, hogy a műszerfal megkergült? Első tünet az volt, hogy indításkor (gyújtás volt) nem indult, csak az akksi és az olaj világított a műszerfalon, kinullázta az órát, majd újabb próbálkozásra beindult. Aztán pár órával később simán indult, de után pár méter után fékezek és kigyullad egy pillanatra az immobiliser a műszerfalon, meg az a sárga ikon, ami akkor gyulladna ki, amikor víz van a dízelben. Aztán egy újabb indítás után még álló helyzetben bevillan az izzítószál s mintha a motor leállt volna egy pillanatra. Totál random dolgok egy napon belül. De az autó mindeközben megy. Valakinek valami ötlete? Köszi, üdv Judit | |
Alíz | 2018-07-31 10:22:30 |
Sziasztok! Olyan problémánk van a Fiat Ducato-val 2001-es évjárat,hogy a alapjárat majdnem mindig magas. Olyan, mintha Valaki nyomná helyettünk a gázpedált. :-( Félelmetes. Már cseréltünk gázpedált, de sajnos azzal is ugyanazt csinálja. Ebben szeretnék segítséget kérni. Segítséget előre is köszönöm! Üdv Alíz | |
Mersh | 2018-07-13 09:27:04 |
link lemaradt, bocs: Videó | |
Mersh | 2018-07-13 09:26:01 |
Sziasztok! Nem tudom, tudtok e segíteni, merre induljak el. Autószerelőm teljesen logikátlan dolgokat mond erre a hibára szerintem (pl. vezérműlánc csere) Van 1 problémám Fiat Grande Punto, 2007, 1.3 Multijet, 90LE autómmal. Hidegen ingadozik az alapjárat 1 ideig és kb. 2km megtételéig néha menet közben, ha nem gyorsítok, csak tartom mondjuk 40-50km-s sebességen, beránt egyet-egyet (mondjuk ezen a 2km-n 2x, 3x). Ezek a dolgok 2 km után, illetve melegen egyáltalán nem jelentkeznek, melegen tökéletesen működik az autó. Gázolaj szűrő csere 1 éve volt. Olajcsere most. Tavaly télen 1x megszívatott, "nagyon" hideg volt (-12-14C), kint hagytam, beledermedt az üzemagyag. (OMV) Betoltuk a garázsba, melegre, kiolvadt és utána működött rendesen. (ez után nem volt gázolajszűrő csere). Viszont azt hiszem, hogy ezeket a hülyeségeket utána nem sokkal kezdte el. Link a videóról a hibával: Köszönöm, ha valakinek van ötlete. | |
Galesz | 2018-07-12 12:43:25 |
Sziasztok! Egy nagyon bosszantó hiba miatt kérem a segítségeteket, hátha már valaki találkozott vele. Fiat Stilo 1,6 16V 2003-as autóm van. Az egész kálvária úgy indult, hogy 6 hónap önfeledt használat után az autó egyszer csak menet közben elkezdett leállni. Utána egy rakat hibaüzenetet dobott fel. Volt hogy napokig nem volt gond, aztán 100 méteren többször is. A fötengely jeladó mutatott hibát, amit természteseten cseréltettem is. Azonban a hiba továbbra is fennmaradt. Van, hogy kulcselfordítás után pár máodpercre le is áll. Van hogy pár km után. Azt mondták nekem, hogy lehet hogy a kulccsal van a baj és az indító berendezéssel, de úgy gondolom, ha a kulcs lenne a probléma akkor az autó el sem indulna hanem azonnal letiltana. Mivel a hiba menet közben is van totál random, így egyre jobban azt gondolom, hogy nem a kulcs a ludas. Esetleg canbus rendszere lehet a probléma? Tanácstalan vagyok. | |
Nightcs | 2018-05-17 08:30:51 |
Üdv! Nekem ugyan az 1.6-os verzió van ,de ezzel a gonddal küzdök én is... direktben megy a ventillátor ,de valahogy a relékig nem megy ki a vezérlés. Van esetleg valami tanácsod? köszönettel: S.Tibor | |
tuctuc | 2017-12-15 15:10:49 |
Sziasztok! Kezdő Fiatos vagyok. Vettem egy 2004-es 1,3 JTD 51 kW-os Doblót.Érdekelne hogy ebben van-e részecskeszűrő? (Van aki szerint nincs) Köszi a válaszokat | |
Krisz1980 | 2017-11-28 18:23:28 |
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 2005-ös èvjáratú 1.3 ddis Ignisem. Kb.egy hónapja tekertetősen indul be, reggeli indításkor vagy leállítás után fèl óra elteltével is tekertetősen vagy másodjára indul csak. Leállítás után pöcc-röff. Csak huzamosabb állás után csinálja a fesztivált. De utána csinálja dolgát, megy nem lomha nem torpan meg nincs semmi probléma. Felújítottam a porlasztókat,rail csövet, nagynyomású szivattyút. Új főtengely jeladó, új vízhőfok jeladó, felújított önindító, új nagy erős akksi. Új tank szivattyú. Mèg nyomástartó szelepet is raktam a szivattyú elè. Szervízben pislogás, helyi szerelők szintèn... Kèrèsemre hogy diagnosztikálva nèzzünk nyomásokat , nem lehet mert indítózásra tönkremegy a gèpük. Esetleg valakinek valami ötlete , hogy merre induljak tovább azt megköszönném. Válaszokat előre is köszönöm. | |
Zsmann | 2017-11-05 09:07:49 |
Hello Mindenki! Tanácsot kérek egy elég furcsa problémához.Ducato 2012 12 havi 3.0 HDI. 40-60 km/ h től ütemes remegés az autó elejéről.Nem a kormányt rázza.Olyan érzés mintha vászon szakadt lenne a gumi.A remegés 80 körül a legnagyobb és 100 körül apróbb.Utegyenetlenseg esetén mintha kivennè a kormányt a kezemből, és mintha a kerekek nem lennének az úton ,ami persze nincs így!Új gumik, új féltengely, új lengéscsillapító, új szilent,új lengőkar!Váltó minden fokozatot vesz.Nincs morgas ,bugas, csattogas, stb.Se hidegen se melegen,sem kanyarban, se súllyal vagy sulynelkul.Uresben gurulva is minden jelenség ugyanaz. | |
Atesz82x | 2017-08-19 11:28:22 |
Sziasztok! Nekem egy 2001-es 1.6 sx Bravo-m van.Alapjárati gondokkal küzdök.Van hogy 1500-2000 az alapjáratom van hogy lefulladok.Már három (bontott) fojtószeleppel is próbálkoztam.Sőt ecu-t is cseréltünk rajta.Nagyjából ugyanazt a jelenséget produkálja azóta is.Mikor hidegen beindítom az autót kicsit rángat de egy idő után vagy beáll normálisra az alapjárat vagy már akkor is magas.Ja és néha ugrál is két érték között kb.200-as fordulat különbséggel. Valakinek esetleg valami ötlet??? Előre is köszi! | |
Józsi | 2017-06-07 19:52:22 |
szia nekem is 1.2 barvom van és ugyan ezzel problémával nem jöttél rá mitől lehet?? | |
Kevin | 2017-04-26 04:26:04 |
Jóreggelt!Fiat bravorol lenne szó,1.2 16v 2000évjárat.Az a baj hogy a hűtő ventillátorom nem kapcsol be,megnéztük a vezetékbe van áram (12v) ami eljut a reléig viszont mégse kapcsol.Vettünk bele új relét de ezzel is ugyan az a probléma.Viszont ha direktre van kötve a hűtőventillátor akkor meg működik.Kábelekkel semmi gond nincs.Esetleg valaki tudna segíteni?:/ | |
Lucas | 2017-02-12 06:41:34 |
Jó napot. Puntó 1.6 90 elx 94'-es gépkocsim van.Üzemanyag szivattyú megy-szikra van,a motor teker de nem indul.Mit nézzek még meg rajta..A gyertyákat külön is ellenőriztem.. | |
Zsigmond | 2017-02-03 06:19:52 |
Sziasztok 2004es évjáratu 188fiat puntom van 1,2benzines 40kw a probléma az hogy rendszertelen időközönként előjön a hibakód ami tulfogyasztást ír...lett cserélve ecu gyujtokábelek gyertyák és az első lambdaszonda is.mivel csak most érte el a 100ezret nem akarom lecserélni.a dolog lényege, hogy 2014 novemberében heggesztették a kipufogót azóta jönnek a gondok.olyan segítség kellene aki meg tudja mondani hol találok olyan bontási rajzokat esetleg leírást ahol ki tudom böngészni az elektronikákat s esetleg ki tudom küszöbölni a hibát mondjuk egy komputercserével...mivel a szakszervizek is csak néznek a hibára de megoldást nem tudnak. | |
zsolti | 2017-01-14 16:13:30 |
Hello, -Fiat Brava 1,9-es JTD Diesel, motorizacios autonk van, a problema a kovetkezo: -a kapcsolokar szabadon korbe forog, nem lehet vissz sebeseegbe tenni Kerdes: tud valaki tanacsot adni, mi lehet a gond? Koszonom, Zsolt | |
mihályi75 | 2016-05-09 22:29:46 |
sziasztok,olyan gondom lenne,hogy induláskor de inkább tolatáskor ,de gyorsításkor vagy fékezéskor ées roppanó hang jön balról előről,ja bravo 2, 1.6 multijet 2012! ha valakinek volt már ilyen gondja írjon,köszi! | |
Peti83 | 2016-02-23 13:58:05 |
Szia! 1.9 jtd multiplám van olyan problémám lenne, hogy kb 3000-es fordulaton kivillan a check engine lámpa egy picit olyankor mint ha torpanna az autó , de utána viszont megy rendesen.Vagy a másik eset amikor már elindulásnál világít a check engine lámpa és nem is alszik el , de ilyenkor nem veszek észre semmi változást a teljesítményen.Segítséget előre is köszönöm. | |
a | 2015-12-28 16:08:52 |
Segítségre lenne szükségem! Van egy fiat bravo 1.4 benzines autóm, 1997-es és a hűtőfolyadékot szeretném le cserélni, hól találom, a leeresztő csavart??? | |
Jencó | 2015-12-08 13:45:52 |
Sziasztok! Egy nagy segítségre lenne szükségem! Van egy fiat uno 1.0 benzines autóm, és a hűtőfolyadékot szeretném le cserélni, hól találom, a leeresztő csavart??? | |
sandro64 | 2015-12-06 19:48:20 |
Szia, Megszerezhető még ez a "gyűjtemény"? Ha igen, hogyan? Fiat Linea 1,3MJet Üdv | |
Necromiki | 2015-11-19 20:22:25 |
Sziasztok lenne egy kérdésem.Van nekem egy fiat 1.1 es puntom és most volt hengerfej tömítés cserén mert nem kapcsolta ventilátorom és szétment. Most hoztam haza és érdekesség képen kíváncsi voltam, hogy jól csinálta e meg a szerelő. Elkezdtem melegíteni a kocsit és a mutató belemegy a piros jelzésbe mire bekapcsol a ventilátor. Na most a kocsimról tudni kell hogy 1.1 es de van venne sok 1.4 es cucc pl a hűtőventilátor, és a kiegyenlítő tartály is és a kilométer óra. Így sajnos nem tudom a hőfokot csak a skálát látom de eddig 3/4 után nemsokkal bekapcsolt de most porosba megy és csak akkor kapcsol a hűtés mi lehet a baj vagy ennek így kell működnie ?? | |
Zsigmond | 2015-11-19 16:59:28 |
Sziasztok, Segítsetek légyszíves, van egy 2004-es évjáratú rendszeresen szervizelt Fiat Seicentóm. Az utóbbi időben folyamatos, egyenletes 50-60 km/óra sebességnél elkezd rángatni menet közben, se ennél nagyobb se ennél kisebb sebességnél nem csinálja. Trafókat cseréltem rajta akkor egy ideig megszűnt (3-4 napig), de utána megint elkezdte. Szervizben rádugták a gépet de semmi hibát nem mutat, üzemanyagba kapott tisztító folyadékot kijártam belőle de semmi, ugyanolyan epilepsziás rohamokat produkál. Valaki találkozott már ilyennel esetleg tipp hogy mit nézessek még meg. Köszi | |
Cicamama | 2015-08-19 14:30:41 |
Idióta telefon... Szóval ne iJedj meg! | |
Cicamama | 2015-08-19 14:26:02 |
Szia! Tönkre fog menni a szervód. Ne ilyedj meg, típushiba. Neten találtam egy fickót, aki felújította az egyémet. Postán kellett küldeni, 3 napba telt oda-visszs, azóta szuper. Én is nő vagyok. Eőször el sem mertem indulni szervó nélkül. Aztán fél évig úgy vezettem. Legalább szép izmos lettem. :) Szóval készülj rá lelkileg, és ne ilyedj meg! | |
frenk | 2015-08-17 18:39:10 |
sziasztok olyan problémám volna hogy a befecskendezőnek a jelzése eljött a müszerelfalon mit tegyek? (fiat punto 75elx ) | |
janos | 2015-07-25 12:31:02 |
Szia! Hogyan tudnék hozzá jutni ehhez a műszaki adat mennyiséghez? Van egy Palio Weekendem 2000 évjáratú és külföldről érkezett, sajnos magyar nyelvű kezelési útmutató nincs hozzá és a neten sem találni. És szükségem lenne pár elektromos rajzra. Előre is köszönőm válaszód | |
Varga Lorinc | 2015-07-14 21:16:26 |
Bocsi hogy zavarlak,de engem is a leírás érdekelne,hogy hogyan tudok hozzájutni, mert nekem,egy 1,2 16v bravam van, és motorleállással küszködök. Nagyon nagy segítség lenne. Előre is köszönöm. | |
Bandika | 2015-07-07 19:35:36 |
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék van egy 1.2 16v 80 le bravám és érkezett olyat csinálni hogy ebbe a nagy melegben reggel indul viszont 8 óra állás után a napon nem akar indulni mintha bedusítaná az üzemanyagot játszani kell a gázzal hogy elindulás! Köszi a segítséget előre is! | |
Norbert | 2015-06-17 16:10:44 |
helló. megkérdezhetném mi volt a baja a kocsidnak? Nállam is ez a jelenség van ugyanezeket kicseréltem gép semmit nem mutat hibamentes brava 1.6 16v 2000 évjáratu légyszives ha tudsz email.en irj :) köszönöm! p.norbert14@gmail.com | |
gabesz | 2015-05-29 07:56:24 |
Sziasztok! Fiat Brava 1.4 benzines.96-os. Olyan problémám van hogy az utas fűtés kapcsoló nem működik,nem csinál semmit. A biztosítékok jók azokat megnéztem. Mi lehet a hiba,sajnos nem értek hozzá. | |
Puntócska | 2015-04-29 21:54:14 |
Sziasztok! Tudnátok segíteni a Fiat Punto (2003-as)szervókormány hiba kijelzésénél? Azt tapasztaltam, hogy nyáron a melegben világit a hibajelző, de télen egyáltalán nem világított, nem jelzett hibát. A kormány rendesen működött, a sziti is.Voltam szerelőnél, kimérettem: azt mondták, amíg rendesen forog a kormány, használhatom az autót. De én is nőből vagyok, és megijedek minden piros (hibátjelző) jelzésnél. Előre is köszönöm a visszajelzést. | |
nagykulcs-shop | 2015-04-20 22:09:20 |
Autókulcsok másolása Készítése kód alapján , zár alapján . Távirányítók javítása , mikrokapcsolók cseréje. Autókulcsházak,bicskakulcsok nagy választékban www.nagykulcs-shop.hu | |
BSzTom | 2015-03-10 16:52:20 |
Sziasztok, Egy kis segítségre volna szükségem. Nemrégiben vettem egy 95-ös Punto 1.1 S-t a feleségemnek, amit már az első este sikerült hm.. elq*ni. Először eltörtem egy minialkatrészt a rádió előlapján, majd ezt követően megpróbáltam átrakni az én rádiómat a Fiatba, hogy mégse legyenek a gyerekek zene nélkül. Miközben bütykölgettem a sötétben elemlámpánál, két vezeték összeért, szikrázott egyet és elment a belső világítás, az analóg óra a műszerfalon és a műszerfal jobb oldalának a világítása, valamint a szellőzőventilátor sem működik. Megnéztem a biztosítékokat egyenként, mind jó. Hol kereshetem a hibát ezek után? Köszönettel, Tamás | |
petya185 | 2015-01-27 19:23:16 |
Sziasztok!van egy gondom bravo 1,4 1997 es kiszedtem a müszerfalat radiátor csere és fütés tisztítás miadt most össze raktam de sajnos nem indul a kocsi van valakinek valami ötlete? aksi kivolt véve mikor szereltem aki tud valamit az írjon köszönöm! | |
Pisti | 2015-01-21 15:03:28 |
Helló.Fiat albeával kapcsolatban lenne kérdésem.A motor üzemi hőfok elérésekor megáll,aztán újraindítható de csak alapjárat van és a gázpedál nem reagál.melegedésig a fordulatszám fel le ugrál.Szerintetek mi lehet a probléma?Cseréltem benne hőfok jelző gombát,fojtószelepet,légtömegmérőt,gyújtókábelt,gyújtógyertyát.Nem tudom mit lehet még ezek után kicserélni.A computer nem mutatott ki semmi hibát.Az üzemi hőfok eléréséig a gázpedál működik.Kérnék tanácsokat ezzel a problémával kapcsolatban.Köszönöm előre is a segítséget! | |
olizozo | 2015-01-20 15:41:30 |
Sziasztok. Lenne egy nagy problémám Fiat cinquecento van 900 as. 95 ös. Nos azóta van a hiba mióta kicseréltem a fűtőradiátort. Nem tudom lelégteleníteni a rendszert. Tudnátok segíteni? | |
Pacika | 2015-01-18 15:34:30 |
Sziasztok! Új vagyok, életem első fiatát egy hete szereztem meg ugyhogy nem tudok semmi trükköt vagy bármit. Egy 2000es évj Fiat Palio weekendem van 1.6 16v-s. A műszerfalban kiégett egy izzo amit kicseréltem de azóta világíg a légzsák visszajelző. Minde, csati jol van visszadugva,de egyszerüen nem alszik ki... Probáltam lehuzni az akku sarut hátha elfelejti az ecu de nem. Van valami trükk hogy lehet ezt a hibát kiküszöbölni? Előre is köszi | |
lagyo06 | 2015-01-02 20:39:07 |
sziasztok bravo 1,4 dynamic 2011 évjáratu autom van.napokban valaki pihentagyu megbojgatta az autozárat a soför oldalan és ezáltal mechanikusan nemtudom kinyitni a záratcsak a távirányitoval. elképzelhetö hogy valaki be szeretett volna jutni de nem sikerült neki.valaki kérem adjon tanácsot mi legyen a legegyszerűbb lépésem a továbbiakban. | |
szakonyiszerviz | 2014-12-26 10:17:10 |
http://szakonyiszerviz.wezzpage.hu/ :) | |
kris | 2014-11-15 15:33:02 |
Szia megoldodott a problémád ? mert nekem is ugyan olyan mint a tied (fiat bravo 1,4 12V) és ugyan ezt csinálta, de most már 1 hete nem indul, és nem jöttünk rá a hibára, új trafót, új injektort, új lambdaszondát és új holtpont jeladót kapot, és igy se indul, a befecskendezö lámpa meg villágít. | |
János | 2014-08-30 17:19:19 |
sziasztok lenne egy problémám van egy fiat bravo 1,4 12v-m 1998-as évjárat csinál egy olyat hogy ha felmeegszi üzemi hömérsékletre állandóan leáll az inyektor kontrollámpája kigyullad és folyamatosan világit és kb fél óráig be sem indul utánna pöcre indul tettem bele inyektortisztitot is de ugyanazt csinálja mikor leáll nincs gyujtószikra és üzemanyag befecskendezés szóval nincs szikra és üzemanyag befecskendezés valami miadt ebben kéne segitség már mindent átnéztem de semmi valami tilt de nemtudok rájönni hogy mi segitségeteket elölre is köszönöm | |
János | 2014-08-25 17:06:10 |
szia :-) ezt nekem válaszoltad? | |
János | 2014-08-21 15:47:18 |
sziesztok lenne egy prblémám van egy fiat bravo 1,4 12v-m 1998-as évjárat csinál egy olyat hogy menet közben állandóan leáll az inyektor kontrollámpája kigyullad és folyamatosan világit és kb fél óráig be sem indul utánna pöcre indul tettem bele inyektortisztitot is de ugyanazt csinálja ebben kéne segitség köszönöm e-mail: bigi-boy@hotmail.hu | |
Barna3333 | 2013-08-26 18:00:40 |
Szia. Hogy lehet az enyém? | |
Barna3333 | 2013-08-26 17:58:57 |
Szia. Nem tudom aktuális-e még a kérdésed. De Lehet hogy tudok segteni. Cseréld ki az als holtponti jeladt és megjavul az autd. | |
atris | 2013-05-30 10:28:21 |
Fiat összes típusa és még 50 autómárka összes tipusa megtalálható egy lemezen 80 es évektől 2013-ig rengeteg nélkülözhetetlen adattal,műszaki rajzokkal,szerelési leírásokkal MAGYARUL! 3.5-t gk is. Ha sürgős akár 1 órán belül már a tiéd lehet és használhatod is. Eredeti gyári adatokat tartalmaz. Adatbázisa az európai, ázsiai és amerikai piacon megtalálható személyautók adatait kínálja fel. Közel 7000 motortípust! Több, mint 50.000 műszaki rajzot! Több, mint 6000 motor irányító rendszert! Több ezer bekötési rajzot! Több millió részletezett javítási időt! - Karbantartás - Beállítási adatok - Kenőanyagok és Folyadékok - Leírások, információk - Ábrák - Motorfelújítás - Biztosítékok - Motorvezérlés - Diagnosztika - EOBD csatlakozás - ABS elektronika - Hibakód keresés - Klímaberendezések - Elektronikus kapcsolási rajzok - Javítási idők (Normaidők) - Komfort Elektronika - Organizáció - ESA funkció Formátum: ISO Nyelv:(magyar is) email: mail.data24@gmail.com | |
mr.ESSS | 2012-05-14 21:17:59 |
Hello! olyan problémával fordulok hozzátok amivel már a 3. autószerelő sem tud mit kezdeni!!! Fiat Bravo 2000 évjárat 1.6 . 3000 Fordulatszámnál letilt. vagy ilyesmihez foghatnám, motorhiba jelzés nélkül!!!! rákötötték gépre és semmi hibát nem adott ki! megoldást esetleg hozzászólást nagyon megköszönnék! | |
rrobi | 2012-05-11 17:08:29 |
sziasztok szeretnek tanacsot kerni. Fiat bravo 2 em van 2007 gyartas. Az baj hogy eleg gyakran megy el a esp es a hillholder. LEginkabb nyaron ha tul meleg van. Tudnatok valami tanácsot adni hogyan oldjam meg a dolgot hogy neismetlodjon ez a problema? Koszonom a segitseget. | |
karlosz | 2012-05-06 17:20:37 |
szia!a tüzfalon lenni kell 2db relének...az a benzinszivattyu reléi... | |
Krisztián26 | 2011-03-23 17:15:57 |
Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni.Van egy olyan gondom hogy a kocsi nem indul el.Ki lett cserélve a benzin pumpa a teljes innyektor is és még új akumlátort is vettem bele.Az innyektorig eljut az üzemanyag.De a befecskendező fejen már nem jut át.Meg mértük hogy mennyi feszültséget kap 5,6 ot mértünk.Viszont ha rákötöttük direktbe az akumlátor pozitív polaritására akkor nyitott és fecskendezett be üzemanyagot.Egy 1995 Fiat Punto 55s típusról lenne szó.Tudna valaki segíteni hogy mi lehetne esetleg a porobléma?Én áram ellátási problémára gondolok mert már minden mást szinte kipróbáltunk.Nincs a befecskendező fejnek valami reléje ami esetlegesen okozhatja ezt a gondot?Aki tudna segíteni légy szíves írjon.Előre köszi. Üdv | |
edm | 2011-02-19 13:11:52 |
Minél hamarabb cseréltesd le az olajat, mivel ezek az M-jet motorok nagyon kényesek. Sokszor azzal ölik meg, hogy az emberek tesznek az olajcserére. NINCS 30.000 km-es olaj!!! Max. 15.000 után cserélni!!! Nekem öreg kocka dukim van, de még abban is 10.000-ként cserélem, és működik frankón. | |
Nándi | 2010-11-18 22:09:28 |
Sziasztok! Vásároltam egy Új Fiat Doblot szeretném megkérdezni mikor érdemes kicserélni az olajat 1,3 Mjet motor van benne? Üdv: | |
Vida | 2010-10-01 20:13:41 |
Üdv: Van egy 2002-es puntom 1,2 benzin, minten előzetes jel nélkül leáll a motor és miután megpróbálom újra beindítani az indításgátló nem engedi, csak úgy hogyha leveszem az akkumulátorsarut és újra visszarakom. Mindezt az olaj csere után kezdte el. Mi lehet a baj? Légyszi segítsetek. Köszi | |
medium84 | 2010-01-17 15:20:29 |
Sziasztok! Van egy FIAT Seicento Citymatic típusú autónk, sajnos nemrég kiderült hogy az automata kuplung vezérlő elektronikája elromlott, cseréje nagyon drága lenne, a FIAT Kelet-Pest manuális kuplung beépítését ajánlotta. Viszont ők ezt nem végzik el, nem törődnek ilyenekkel. Ezért keresek egy olyan maszek FIAT szerelőt Budapesten, aki meg tudná ezt csinálni. Az alkatrélszek beszerzését megpróbálom megoldani bontóból, mivel sok pénzt nem tudok rá szánni. Kérem aki elvállalná vagy ismer olyan szerelőt aki igen, vegye fel velem a kapcsolatot. Előre is köszönöm, és sürgős lenne, mert meg vagyunk lőve autó nélkül. Agócs Péter 06704590093 agocspee(at)yahoo.com | |
Nándi | 2009-08-07 08:40:40 |
Sziasztok ! Van egy Fiat Ducatom eddig csak kötelező szervizekre vitem de nagyon meg vagyok elégedve vele. Eddig az érdi márkaszervizbe vittem korrketek voltak és díjmenetsen adnak mindig csereautót. |