A Fiat-Chrysler és a PSA nagyvállalatok vezetői egyetértenek abban, hogy a két vállalat egyesülése szükségszerű lépés, még akkor is ha a koronavírus járvány és az EU szakbizottságai nehézségeket okoznak.
A jogászok attól tartanak, hogy az EU-ban elsősorban a haszongépjárművek piacán válhat túl nagy óriássá a Fiat Chryslerből és a PSA csoportból összeálló gigavállalat.
A Fiat-Chrysler csoport elsőként Brazíliában kezdte meg a Fiat Fiorino Ambulância modell sorozatgyártását, melyet a hírek szerint minden márkakereskedőnél meg lehet majd vásárolni.
A hibridautók többsége már mai is rendelkezik legalább 30-40 km tisztán elektromos módon történő működési hatótávval, azonban ez még nem garantálja, hogy a kocsi tulajdonosa pont ott fogja alkalmazni az EV módot, ahol leginkább szükséges lenne, vagyis a városközpontokban.
Az Autonews értesülései szerint az Európai Unió versenytörvényekkel foglalkozó jogászai igen csak aggályosnak tartják a Fiat és a PSA egyesülési terveit, mivel véleményük szerint ez több piaci szegmensekben is indokolatlanul nagy piaci részesedést eredményezne az így létrejövő óriás számára.
Olivier François említette meg egy interjúban, hogy a Tipo fejlesztését a divatterepjárók irányába szeretnék tovább vinni, és visszahozzák a Fiat Punto-t is.
A Fiat 2012-ben mutatta be a nagyközönség számára az 500L egyterűt, majd két évvel később az 500X városi terepjárót. Azóta az 500X egyre népszerűbbé vált, míg az 500L-re egyre kisebb az érdeklődés. Ezért a vállalat vezetősége azt tervezi, hogy egybegyúrja a két modellt.
A most érkezett előzetes révén egy kis ízelítőt kaphatunk a Fiat által fémjelzett „One-Shot” c. dokumentumfilm rendhagyó felvételeiből, amelyek bepillantást engednek a kulisszák mögé.
A Fiat egy teljesen új, az ügyfelek felé sokkal „személyesebb” kommunikációs stratégiát dolgozott ki, melynek célja a gyártó és a tulajdonosok közötti kapcsolat egyszerű, hatékony és azonnali megszervezése.
A legfrissebb hírek szerint a Fiat Chrysler Automobiles (FCA) konszern jogosult lett olasz állami hitelgaranciára, annak ellenére, hogy székhelye nem Olaszország területén van bejelentve.
2020 elvileg egy jó év lett volna az autógyártóknak, aztán jött a koronavírus és a gyárbezárások. Az áprilisi adatok szerint a Fiat-Chrysler tartalékai már csak 3 hónapra elegendőek.
A Fiat Chrysler Automobiles a Jeep-Compass új generációjának tervein dolgozik, az új széria várhatóan 2021 elején kerül bemutatásra. Most az interneten megjelentek a jármű erőátviteli lehetőségeire vonatkozó részletek.
A Fiat évek óta tiszteleg az 500-as modell retro megjelenése előtt, ideértve a közelmúltban bemutatott legújabb teljesen elektromos autót, az 500E-t is. A nosztalgia hullám jegyében most egy másik legendás modell, a 126-os renderelt tervei jelentek meg az interneten.
Mint tudjuk, a Fiat-Chrysler csoportot a túraautó versenyfutamokon eddig az Alfa Romeo Giulietta képviselte, ám ennek a gyártása nemrég leállt, talán ez lehet az elsődleges oka annak, hogy megérkezett a Tipo TCR.
Annak ellenére, hogy a Fiat (FCA csoport) korábban az olaszországi autópiac több mint 50 százalékát képviselte, a Fiat márka iránti népszerűség hatalmas mértékben csökkent március hónapban, a közlekedési minisztérium legfrissebb adatai szerint 9,9 százalékra.